ISDB-T Filippine: ABS-CBN pi lanciari serviziu TV digitale

MANILA, Filippine – U giant di trasmissione ABS-CBN Corp. hè pronta à lancià a so televisione digitale terrestre (DTT) serviziu dumani quasi dui mesi dopu à a Cummissione Naziunale di Telecomunicazioni (Marino) hà publicatu e linee guida nantu à u cambiamentu à a trasmissione DTT (DTTB).

ISDB-T Philippines
ISDB-T Filippine

U presidente di ABS-CBN Eugenio Lopez III è u presidente è CEO di ABS-CBN Charo Santos-Concio sò previsti per guidà a cerimonia di accensione.. ABS-CBN TVplus, a più nova è più grande innovazione in TV filippina, prumetti di trasfurmà l'esperienza di visione di a TV di i Filippini attraversu stampi è sonu chjaru. ABS-CBN TV plus trasmetterà i canali TV gratuiti via trasmissione digitale è ancu quattru canali più esclusivi gratuiti chì si adattanu à diverse audiences.. A cumpagnia di Lopez hà investitu assai in u cambiamentu à a DTT utilizendu u standard giapponese in l'ultimi anni.. U cumissariu NTC Gamaliel Cordoba hà publicatu Memorandum Circular 07-12-2014 Dicembre scorsu chì stabilisce e regule è regulamenti per u serviziu DTTB per assicurà una transizione liscia da a televisione analogica à digitale. "Per facilità l'ingressu di i servizii di trasmissione digitale in u paese, ci hè bisognu di furnisce e linee currispondenti per a consegna di servizii di televisione digitale è assicurà una transizione liscia da i servizii analogici à i servizii digitali.,"Cordoba hà dettu.

L'intruduzione di a tecnulugia digitale in u serviziu di trasmissione permetterà à u paese di mantene u ritmu cù u sviluppu di a tecnulugia è assicurà a competitività di l'industria di trasmissione.. U guvernu hà sceltu u serviziu integratu di trasmissione digitale terrestre di u Giappone (ISDB-T) standard sopra l'Europe Digital Video Broadcasting-Terrestrial 2 (DVB-T2). In più di u Giappone, altri paesi chì anu aduttatu ISDB-T eranu u Brasile, Peru, Chilì, Venezuela, Ecuadore, Costa Rica, è u Paraguay. Sottu à e linee guida, VHF analogicu (frequenza assai alta) U serviziu di TV ùn deve esse nè disturbatu nè terminatu finu à ulteriori ordini da u NTC, mentre chì l'operatori sò tenuti à trasmette in simultanea u so serviziu DTTB cù u serviziu di TV analogica in un annu dopu a cuncessione di l'autorità per furnisce u serviziu DTTB.. L'operatori di TV VHF chì fallenu a trasmissione simultanea in un annu perderanu a so frequenza à altri UHF qualificati (frequenza ultra-alta) Operatori TV. L'operatori di TV UHF analogichi puderanu andà direttamente à u serviziu DTTB in ogni mumentu durante u periodu di transizione di un annu, ma puderanu ancu trasmette u so serviziu DTTB simultaneamente secondu a dispunibilità di frequenze..

Entità cù una franchizia valida di u Cungressu per furnisce servizii di trasmissione TV ponu dumandà l'autorizazione per operare un serviziu DTTB, sempre chì l'operatori anu a capacità finanziaria è a capacità tecnica per installà., operare, è mantene a rete DTTB pruposta. (fonte da situ http://www.abs-cbnnews.com/business/02/09/15/abs-cbn-launch-digital-tv-service)

Scopri di più da iVcan.com

Abbonate avà per cuntinuà à leghje è accede à l'archiviu cumpletu.

Cuntinuà à leghje

Avete bisognu di aiutu in WhatsApp?